Kariéra

HLAVNÍ ÚČETNÍ A MZDOVÁ ÚČETNÍ pro Brno

Společnost MAXPROGRES, s.r.o. vypisuje výběrové řízení na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ A MZDOVÁ ÚČETNÍ pro Brno

POPIS ČINNOSTI HLAVNÍ ÚČETNÍ

  • Hlavní účetní zajišťuje kompletní vedení účetnictví v souladu s právními předpisy a standarty. To zahrnuje kontrolu správnosti účetních operací a přípravu účetních závěrek.
  • Eviduje a zpracovává různé účetní doklady dle popisu práce. Zodpovídá za správnost a úplnost těchto dokladů.
  • Zodpovídá za veškeré činnosti spojené s interním a externím výkaznictvím, včetně příprav podkladů pro audit a reportování vrcholového managementu.
  • Organizuje a koordinuje činnosti v účetním oddělení, včetně vedení týmu účetních a zajištění jejich správné práce.
  • Koordinuje a spolupracuje s externími subjekty, jako jsou daňový poradci, auditoři a finanční úřady.
  • Zpracování přiznání k DPPO včetně výkazů a přiznání k DPH, kontrolní hlášení a souhrnné hlášení.
  • Hlavní účetní se zabývá složitějšími účetními operacemi a problémovými situacemi, které vyžadují odborné znalosti.
  • Zodpovídá za vedení účetnictví společnosti a přípravu účetních závěrek všech společností, které účtuje účetní oddělení.
  • Zajišťuje správnost a transparentnost účetních operací a přispívá k celkovému finančnímu zdraví společnosti.

POPIS ČINNOSTI MZDOVÉ ÚČETNÍ

  • Zpracování mezd společnosti ve výplatním termínu včetně zaúčtování účetního dokladu, zpracování platebního příkazu pro úhradu do banky v souladu s platnými zákony a předpisy.
  • Kontrola docházky, výkazu práce a zpracování podkladu pro výdej a zaúčtování paušálu na stravné.
  • Shromažďování a zadávání podkladů pro zpracování mezd (neschopenky, dovolené a ostatní nepřítomnosti, odměny, srážky z mezd, exekuce, náhrady škod apod.).
  • Přihlašování a odhlašování zaměstnanců – sociální zabezpečení a zdravotní pojištění.
  • Vystavování potvrzení o příjmech a zaměstnání dle požadavků zaměstnanců.
  • Zpracování ročního zúčtování mezd v souladu s platnými zákony a předpisy.
  • Zpracování platebního příkazu do banky v souladu s platnými zákony a předpisy.

KLÍČOVÉ KOMPETENCE

  • pečlivost a schopnost vést tým
  • odbornost
  • spolehlivost
  • komunikační schopnosti
  • mít analytické myšlení

POŽADUJEME

  • středoškolské vzdělání ekonomického směru
  • praxe na pozici účetní min. 3-5 let
  • znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel na úrovni kontingenční tabulky)
  • znalost zpracování mezd a cestovních náhrad
  • AJ - základní
  • bezúhonnost

VÝHODOU

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
  • znalost programu SAP, POHODA, TAX, LH21, mzdový systém NUGGET
  • řidičské oprávnění sk. B

NABÍZÍME

  • hlavní pracovní poměr dobu neurčitou v české stabilní společnosti
  • nástup dohodou
  • možnost kariérního růstu
  • pracoviště v Brně, kvalitní technické moderní zázemí pobočky společnosti, intenzivní péči během zkušební doby
  • zajímavé mzdové podmínky odpovídající náročnosti práce a rozvoji pracovníka, mimořádné odměny za dobře odvedenou práci
  • benefity:

- zapracování kvalifikovanými odborníky s dlouholetou praxí,
- dodatečná dovolená,
- odborné vzdělávání,
- firemní kurzy Anglického jazyka přímo na pracovišti,
- firemní sleva od dealera při nákupu soukromého vozidla pro zaměstnance společnosti,
- příspěvek na penzijní připojištění dle délky působení ve firmě,
- stravenkový paušál v hodnotě 123 Kč/směna,
- SIM-karta a zvýhodněné volání v síti O2 i pro členy rodiny,
- služební mobil k soukromým účelům,
- nápoje zdarma,
- slevy na firemní produkty a služby
- aj.

Neváhejte, pošlete nám svůj životopis a volejte: personalista@maxprogres.cz, 724 352 322.

Budeme se těšit na osobní schůzku a spolupráci J

Kontakt:

MAXPROGRES, s.r.o.
personalista@maxprogres.cz
Mobil: 724 352 322
Traťová 574 / 1
619 00 Brno
Česká republika

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Pokud Vás nebudeme kontaktovat, dali jsme přednost jinému uchazeči, který splňoval lépe požadavky výběrového řízení.

Společnost MAXPROGRES, s.r.o. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu.

Napište nám, ozveme se, zavoláme Vám,
spojíme se s Vámi

Vypracujeme bezpečnostní posouzení daného objektu v souladu ...