HLAVNÍ ÚČETNÍ A MZDOVÁ ÚČETNÍ pro Brno
Společnost MAXPROGRES, s.r.o. vypisuje výběrové řízení na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ A MZDOVÁ ÚČETNÍ pro Brno
POPIS ČINNOSTI HLAVNÍ ÚČETNÍ
- Hlavní účetní zajišťuje kompletní vedení účetnictví v souladu s právními předpisy a standarty. To zahrnuje kontrolu správnosti účetních operací a přípravu účetních závěrek.
- Eviduje a zpracovává různé účetní doklady dle popisu práce. Zodpovídá za správnost a úplnost těchto dokladů.
- Zodpovídá za veškeré činnosti spojené s interním a externím výkaznictvím, včetně příprav podkladů pro audit a reportování vrcholového managementu.
- Organizuje a koordinuje činnosti v účetním oddělení, včetně vedení týmu účetních a zajištění jejich správné práce.
- Koordinuje a spolupracuje s externími subjekty, jako jsou daňový poradci, auditoři a finanční úřady.
- Zpracování přiznání k DPPO včetně výkazů a přiznání k DPH, kontrolní hlášení a souhrnné hlášení.
- Hlavní účetní se zabývá složitějšími účetními operacemi a problémovými situacemi, které vyžadují odborné znalosti.
- Zodpovídá za vedení účetnictví společnosti a přípravu účetních závěrek všech společností, které účtuje účetní oddělení.
- Zajišťuje správnost a transparentnost účetních operací a přispívá k celkovému finančnímu zdraví společnosti.
POPIS ČINNOSTI MZDOVÉ ÚČETNÍ
- Zpracování mezd společnosti ve výplatním termínu včetně zaúčtování účetního dokladu, zpracování platebního příkazu pro úhradu do banky v souladu s platnými zákony a předpisy.
- Kontrola docházky, výkazu práce a zpracování podkladu pro výdej a zaúčtování paušálu na stravné.
- Shromažďování a zadávání podkladů pro zpracování mezd (neschopenky, dovolené a ostatní nepřítomnosti, odměny, srážky z mezd, exekuce, náhrady škod apod.).
- Přihlašování a odhlašování zaměstnanců – sociální zabezpečení a zdravotní pojištění.
- Vystavování potvrzení o příjmech a zaměstnání dle požadavků zaměstnanců.
- Zpracování ročního zúčtování mezd v souladu s platnými zákony a předpisy.
- Zpracování platebního příkazu do banky v souladu s platnými zákony a předpisy.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
- pečlivost a schopnost vést tým
- odbornost
- spolehlivost
- komunikační schopnosti
- mít analytické myšlení
POŽADUJEME
- středoškolské vzdělání ekonomického směru
- praxe na pozici účetní min. 3-5 let
- znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů
- dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel na úrovni kontingenční tabulky)
- znalost zpracování mezd a cestovních náhrad
- AJ - základní
- bezúhonnost
VÝHODOU
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- znalost programu SAP, POHODA, TAX, LH21, mzdový systém NUGGET
- řidičské oprávnění sk. B
NABÍZÍME
- hlavní pracovní poměr dobu neurčitou v české stabilní společnosti
- nástup dohodou
- možnost kariérního růstu
- pracoviště v Brně, kvalitní technické moderní zázemí pobočky společnosti, intenzivní péči během zkušební doby
- zajímavé mzdové podmínky odpovídající náročnosti práce a rozvoji pracovníka, mimořádné odměny za dobře odvedenou práci
- benefity:
- zapracování kvalifikovanými odborníky s dlouholetou praxí,
- dodatečná dovolená,
- odborné vzdělávání,
- firemní kurzy Anglického jazyka přímo na pracovišti,
- firemní sleva od dealera při nákupu soukromého vozidla pro zaměstnance společnosti,
- příspěvek na penzijní připojištění dle délky působení ve firmě,
- stravenkový paušál v hodnotě 123 Kč/směna,
- SIM-karta a zvýhodněné volání v síti O2 i pro členy rodiny,
- služební mobil k soukromým účelům,
- nápoje zdarma,
- slevy na firemní produkty a služby
- aj.
Neváhejte, pošlete nám svůj životopis a volejte: personalista@maxprogres.cz, 724 352 322.
Budeme se těšit na osobní schůzku a spolupráci J
Kontakt:
MAXPROGRES, s.r.o.
personalista@maxprogres.cz
Mobil: 724 352 322
Traťová 574 / 1
619 00 Brno
Česká republika
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Pokud Vás nebudeme kontaktovat, dali jsme přednost jinému uchazeči, který splňoval lépe požadavky výběrového řízení.
Společnost MAXPROGRES, s.r.o. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu.