Referentka Správy pro Brno
Jsme stabilní česká technologická společnost s dlouholetou tradicí a působíme v oblasti zabezpečovacích technologií. Hledáme kolegu/kolegyni co bude oporou celému týmu na pozici: Referent/ka Správy a recepční pro Brno.
POPIS ČINNOSTI
- Automobilový park: Webdispečink, uzávěrky, tankovací karty, vytváření měsíčních výkazů provozu vozidel, smlouvy, pojistky, STK apod.
- Vytváření podkladů pro srážky z mezd
- Prvotní evidence přijatých faktur – jejich kontrola a zaslání na zodpovědnou osobu
- Vytváření objednávek k přijatým fakturám, řešení správních poplatků, pokut
- Vytváření podkladů pro vnitrofakturace
- Vedení majetku, inventury apod. (zajištění nákupu, údržby a opravy movitého a nemovitého majetku firmy)
- Zajištění ukládání, evidenci, archivaci a skartaci dokumentů firmy
- Odpovědnost za chod recepce a zasedacích místností, obsluhu telefonních hovorů, příjem, rozdělení a odeslání firemní korespondence
- Pravomoc vytvářet, přijímat, číst, tisknout a odesílat datové zprávy
- Odpovědnost za celofiremní certifikáty a jejich obnova
- Odpovědnost za vyřízení školení BOZP, PO, školení řidičů a práce ve výškách
- Objednávání kancelářských potřeb a nápojů
- Zajištění nákupu, evidence, skladování a výdeje OPP
- Controlling skladů (objednávky, příjemky, výdejky)
- Administrativní podpora středisek Správa a Finance
- Úzká spolupráce s ostatními kolegy z týmu
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
- Pečlivost a snaha
- Komunikační schopnosti
- Pozitivní přístup a zájem
- Organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
POŽADUJEME
- Ukončené SŠ/VŠ vzdělání (např. obchod/ekonomika/IT – není podmínkou)
- Příjemné vystupování a skvělá komunikace v českém jazyce (slovem i písmem)
- Výborná uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook aj.)
- AJ - základní
- Bezúhonnost
VÝHODOU
- Ukončené SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zkušenost a praxe na podobné pozici minimálně 3 roky
- Znalost programu SAP a účetních programů
- AJ (slovem a písmem)
- Řidičské oprávnění sk. B
NABÍZÍME
- Hlavní pracovní poměr dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou) s možnosti prodloužení
- Možnost zahájení zaškolení a nástupu ihned
- Pracoviště v Brně a možnost bezplatného parkování, kvalitní moderní zázemí
- Různorodou náplň práce a možnost seberealizace
- Mzdové podmínky odpovídající náročnosti práce, mimořádné odměny za dobře odvedenou práci
- Benefity: dodatečná dovolená, odborné vzdělávání, kurzy Anglického jazyka, SIM-karta, služební mobil k soukromým účelům, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravné, nápoje zdarma, slevy na firemní produkty a služby aj.
Pozice je vhodná i pro absolventy SŠ/VŠ.
Na adresu: personalista@maxprogres.cz zašlete:
1) strukturovaný životopis, 2) své kontaktní údaje, 3) název pozice, o niž se ucházíte, 4) datum Vašeho možného nástupu
Kontakt:
MAXPROGRES, s.r.o.
personalista@maxprogres.cz
Mobil: 724 352 322
Traťová 574 / 1
619 00 Brno
Česká republika
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Pokud Vás nebudeme kontaktovat, dali jsme přednost jinému uchazeči, který splňoval lépe požadavky výběrového řízení.
Společnost MAXPROGRES, s.r.o. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu.