Jako odborníci ve svém oboru Vám rádi poradíme v těchto stupních návrhu komplexního řešení:
Bezpečnostní posouzení, analýza rizik – na základě obhlídky stanovíme slabá, citlivá místa klienta, která jsou potencionálním rizikem.
Studie, bezpečnostní projekt – návrh, popis řešení samotných bezpečnostních opatření, včetně oborného odhadu finančních nákladů.
Projektová dokumentace – je již detailnějším výstupem, který rozsah požadavků klienta řeší konkrétně s maximální snahou optimálního sladění všech faktorů, které jsou po klienta důležité. Typy dokumentací, které nejčastěji zpracováváme:
Pro MAXPROGRES, s.r.o. je v rámci poradenství a řešení komplexních návrhů nejvyšší prioritou spokojený zákazník, který se na nás vždy s důvěrou obrátí a ví, že mu pomůžeme. Základní filozofií poradenské činnosti naší společnosti není orientace na jednorázové zpracování projektů a studií, ale na dlouhodobou a kvalitní spolupráci s klientem.
Dodáváme a instalujeme bezpečnostní systémy od jednoduchých tzv. "komerčních" systémů až po rozsáhlé systémy nejvyšší generace. Vlastní realizace probíhá pod vedením projektového manažera a montážní skupiny. Naši technici mají certifikační školení na instalované systémy a samotnou instalaci provádějí podle platných norem a předpisů. Montáž systémů je zakončena zkušebním provozem a výchozí revizí systému. Na provedenou revizi zařízení je uživateli vydána výchozí revizní zpráva. V průběhu zkušebního provozu obdrží uživatel veškerou technickou dokumentaci a je zaškolen pro obsluhu systému. Po dobu životnosti systémů jsou prováděny pravidelné revize a zkoušky zařízení. Účelem revize je kontrola shody instalace s projektovou dokumentací, montážními pokyny výrobců zařízení, platnými normami a předpisy.
Po celou dobu realizace je se zákazníkem v kontaktu přidělený obchodník.
Naše technologie
POŽÁRNÍ SYSTÉMY | ZABEZPEČOVACÍ ÚSTŘEDNY | ||
PŘÍSTUPOVÉ SYSTÉMY | DOCHÁZKOVÉ SYSTÉMY | ||
KAMEROVÉ SYSTÉMY CCTV A IP | LOKÁLNÍ A EVAKUAČNÍ ROZHLAS | ||
PERIMETRICKÁ OCHRANA | TELEVIZNÍ ROZVODY | ||
GRAFICKÉ NÁDSTAVBOVÉ SYSTÉMY | ČASOVÉ SERVERY |
Záruční a pozáruční servis
Servisní činnost začíná běžet dnem předání daného díla. Záruční servis je prováděn dle platné legislativy. Našim zákazníkům je standardně nabízena záruka 36 měsíců na prováděnou montáž a na dodávanou technologii dle dodavatelů daných technologií, minimálně však 24 měsíců.
Všem našim zákazníkům je také k dispozici „hot-line“, který funguje 24 hodin denně / 365 dní v roce.
Periodická činnost
Mezi prováděné periodické činnosti patří revize, funkční zkouška, prohlídka systému, kontrola provozuschopnosti a zkouška činnosti za provozu.
Smyslem provádění periodických činností je odhalení případných nedostatků daného systému a následné odstranění těchto nedostatků.